FINT SKA DET VA´

Skrev tidigare idag att Kristin kom upp igår. Eftersom att jag var ledig idag och hon skulle jobba i Saltsjöbaden så bestämde vi oss för att ta in på hotell i närheten av den skola hon skulle vara på. Ett mycket fint hotell vill jag säga, och givetvis serverades mycket god hotell frukost, som vi jag tyvärr fick njuta av själv då "frugan" åkt iväg och jobbat.

Tänkte visa några bilder som jag tog på "bygget" under tiden vi var där.
Hotellet från framsidan
Biblioteket med Kristin vid det stora fönstret
Kristin i biblioteket
Kristin i extrarummet
Härlig utsikt när man vaknat upp
Frukostsalen

Kommentarer
Postat av: Karin o Börje

Ojdå minsann, vilket place! Var det verkligen en tabbe från hotellets sida......de luxe, balkong och havsutsikt!?!Det är till att slå på "stort". Nu tillbaka i verkligen förstår vi.Hoppas att ni har det bra och inte fryser! Här hemma hos oss är det gardinbyte, städning, pepparkaksbak m.m. inför advent. Så jag fryser iallafall inte. kramar från oss till er.

2009-11-27 @ 18:46:50
Postat av: Mulle

Jo ni.. det var ett mycket trevligt ställe tyckte vi :-)

Verkligheten kommer ikapp snabbt, jag fryser inte värst mycket.. men damen bredvid ojar sig en del då och då.. haha..

Då får du lycka till med alla förehavanden där hemma och jag ser fram emot lite hembakta pepparkakor!

Hälsa tillbaka och kramar från oss!

2009-11-27 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0