FRISK LUFT

Eller så frisk som den blir i alla fall. Passfri dag idag, resulterar i att jag kanske inte går upp så där toktidigt på dagen som när det ska flygas. Men jag var uppe vid 9-snåret idag (ok, lite närmre 10 kanske), drog igång en kanna kaffe och sen var det bara att vakna till lite grand. Som pilot rör man ju inte på sig speciellt mycket i jobbet. Därför är det viktigt att ta sig i kragen och göra det på sin lediga tid istället. Efter att jag fyllt mig själv med kaffe så bar det av ut i löparspåret, i mitt fall är det väl mer ett luffsarspår. Men ändå. Jag brukar springa några varv i ett spår ganska nära där vi bor, spåret är ca 2km. Lite drygt att springa runt runt, men det funkar.

På bilden kan ni se var vi bor (blå punkten), och det blåa spåret är min lilla luffsarrunda.


Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Ett tips för er som eventuellt skulle ha tråkigt någon dag, skaffa Discovery Channel, en väldigt bra kanal. Mycket lärorika program! :-)

Kommentarer
Postat av: OKO

Där du Mr. Arvidsson! Där i sandaspåret gjorde den här karln sina första "skollöprundor" i cirkus årskurs 1 för ungefär 20 år sedan!

2009-11-10 @ 18:51:06
Postat av: Magi

Tyckte det såg slitet ut..Hahaha. det säger du.... och 20 år senare hankar jag mig fram snart trettio bast ung! Sweet. Antagligen sprang du snabbare på den tiden än vad jag gör idag.. :-)

2009-11-10 @ 19:27:02
Postat av: Karin o Börje

Det är bra att du lufsar runt lite i spåren, för nu närmar sig snart 30-årsstrecket och då kanske det krävs lite mer.......Imorgon ska din söta sambo och hennes mor ut och shoppa "lite" på IcaMaxi.Vi kanske kan hitta något gott att bita i på fredag och lördag!!! Ha det gott! Vi ses snart!

2009-11-10 @ 21:34:01
Postat av: Mulle

Hahaha.. tackar för det! men det är i och för sig sant.. kroppen orkar inte lika mycket längre..

Se där. lite shopping i "god" anda, :-)

Ska bli otroligt skönt att komma hem några dagar!!



syns snart!

2009-11-10 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0