PÅ RIKTIGT

Igår var jag med på en flight mellan Arlanda-Halmstad och tillbaka igen. Som jag tidigare skrivit så kan man bara simulera en flygning till viss del. Då menar jag att det är svårt att få med allt runt omkring, som t ex hur det fungerar mellan Gate/flygplan, beställa bränsle,kanske beställa hjälp till rörelsehindrade passagerare mm. Det var väldigt nyttigt att flyga med igår och se hur det går till och så fick jag lite tips av besättningen under resans gång. Dessutom var det en härligt flight både till och från Halmstad. När vi kom tillbaka från Halmstad var det klart väder över Stockholm vilket gjorde att vi såg den upplysta staden plus att flygplan som låg på ett pärlband på väg in för landning.Imorgon är det dags för mer simulatorflygning, det börjar gå mot sitt slut men än så länge är det tio pass kvar.Tyvärr glömde jag kameran i väskan så det blev inga bilder. Men det kommer i framtiden.

Efter flighten var det dags att åka in till Stockholm för att hämta min kära sambo. Igår kom Kristin upp till storstan, men inte bara för att träffa mig utan för lite jobb också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0