FOTOGRAFERING

Igår morse passade jag och en klasskamrat på att åka iväg till Arlanda tidigt på morgonen för att fotografera lite ankommande flygplan. Man kan komma ganska nära banorna och framför allt taxibanorna. Alex som jag var iväg med är en professionell Flight Spotter. Han har fotat i många år och har även ett eget företag där han säljer bilder. Men jag lyckades få lite trevliga bilder jag med. Jag tänkte bara lägga upp två stycken. Ena bilden är givetvis på en Fokker 50 från Skyways. Så den kommer jag att flyga inom ett par månader.. gött! Den andra är en Airbus 330 från SAS, den är ganska stor och den anlände från Chicago om jag inte missminner mig.
Airbus 330 från SAS
Fokker 50 från Skyways

Kommentarer
Postat av: Alex

Nice photos! Det var riktig feeling den där morgonen även om det var kallt som f*n, eller hur!?

2009-10-02 @ 22:41:18
URL: http://alexanderjonsson.blogg.se/
Postat av: Magi

:-) .. tackar.. Jo det var det. Det var sweet.. dags att hitta sig ett "ordentligt" objektiv.. 70-300:an var såld!



Ha en go helg!

2009-10-02 @ 23:52:03
Postat av: Stockis

Mmmm.... chigago, denna härliga stad! I staten Migigan har jag hört, i landet uniteg stateg og amegiga.



Heg då!

2009-10-10 @ 17:16:02
Postat av: Mulle

..fii faen Stockis.. du är så ...... störd! STÖRD! älskar dig!

2009-10-10 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0