FIXA OCH DONA

Jaa, även fast jag inte har något specifikt att plugga inför starten i Stockholm på måndag så har jag dock en del annat att stå i inför stundande flytt. Lite funderingar vad jag ska göra med bilen, om jag ska ha den kvar eller inte. För nu kommer jag inte pendla så som jag kunnat göra under tiden i Skåne. Och sen är det givetvis lite andra praktiska saker att fixa med innan jag far uppåt landet. Självklart så passar jag på att umgås med min sambo nu under min "lediga" vecka. Det kommer ju som sagt bli betydligt krångligare och jobbigare att ta sig hem under kommande månader, vilket kommer att göra att vi inte kommer kunna träffas lika ofta, men det löser sig. Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0