SLUTET



Som jag tidigare skrev så är vi nu inne på sista veckan i Ljungbyhed och Ljunghusen (huset som vi bor i). Kommande vecka har inget nytt att bjuda på egentligen, ska "bara" genomföra de sista simulatorpassen. På fredag kommer vi i 08:1 (min klass) att ha en gemensam grillning innan klassen delas på två och ena halvan far till Zürich för vidare utbildning och min klasshalva far till Arlanda.
Anledningen till att hälften skall till Zürich är att City Airline, som dom tillhör, har sin utbildning på SAT (Swiss Aviation Training).


Och för er som undrar vad 08:1 står för så är det att vi är klass nummer 1 som började 2008. För i tiden var det flera kursstarter så då fanns det t ex 93:1 och 93:2. Det om detta.. Jag återkommer mer under veckan med lite smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0