EXAMENSARBETE

Som sagt, full rulle med examensarbetet. Tar upp ganska mycket tid för tillfället. I och för sig har vi relativt lång tid på oss att göra det, men samtidigt ska det produceras två papers till Human Factors-kursen samt att man vill ju försöka flyga så mycket som möjligt när det går.

Men lite kortfattat om mitt arbete. Min tanke är att skriva om hur samarbete, beslutsfattande och ledarskap påverkar varandra i cockpit. Lätt att tro att det är enkelt, man är ju bara två som sitter där framme. Men det är lite mer komplicerat än så. Dock är det ett mycket intressant ämne och kommer nog alltid vara aktuellt på ett eller annat sätt. Jag får delge mer efterhand. Just nu försöker jag ta reda på så mycket fakta och teorier som möjligt, och teorier finns det gott om :-)

Till helgen, rättare sagt på fredag, är det dags att flyga igen om vulkanaskan har dämpat sig. OP ringde precis och frågade om jag inte kunde ta tre leggar extra på fredag, svaret var inte speciellt svårt, så nu blev det lite extra flygning.

Nu blir det åter till arbetet och en kopp kaffe... eller två! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0