NU SKA DET FLYGAS

Ja! Jag har inte direkt varit jätteaktiv med bloggandet det senaste. Beror helt enkelt att det inte hänt speciellt mycket när det gäller flygandet. Vi har däremot genomfört den sista kursträffen för Aviation Management och samtidigt redovisat våra papers över flygbolag. För min del blev det ett kort redovisning av Norwegian.no och dess verksamhet. Allt som kvarstår är "bara" en tentamen på onsdag nästa vecka. Men innan dess kommer jag att äntligen få komma upp i luften igen. Från och med nu är det ett ganska fullspäckat flygschema, vilket givetvis är bra! Bland annat står Köpenhamn (CPH) med i schemat. Jag ska försöka vara lite mer aktiv nu igen och hoppas att ni svänger förbi och kollar ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0