1 VECKA

Så länge måste jag vänta tills det är dags igen för att flyga. Måndag och tisdag nästa vecka är det alltså dags igen. Kommer bli Bromma, Halmstad och Arlanda med en övernattning i Halmstad. Totalt ska det bli sex leggar. Men fram tills dess händer inte så mycket. Idag har jag dock varit nere i skåne, dels för att hälsa på min familj och i samband med det var jag på skolan och träffade några lärare samt pratade med vår yngrekurs, som för tillfället är i full fart med ATPL-teorin. Jag får önska 09:orna lycka till och ni har verkligen något att se fram emot!!

Kommentarer
Postat av: Karin o Börje

Nu var det ett tag sen vi kikade in här. Hoppas att du har det bra ändå fast du inte får flyga just nu. Men du verkar vara ute och flyga iallafall (Skåne och Stockholm)??? Ha det gott så ses vi säkert snart!

2010-01-28 @ 21:17:58
Postat av: Mulle

Hehe..jaa, jag är allt ute och smygflyger lite. Ni får ha det fint så länge också!

2010-01-29 @ 08:13:27
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0