SKOLBÄNKSDAGS

Imorgon ska vi ha ytterligare en kursträff inom ramen för Human Factorskursen på OAA på Arlanda. Denna gången är det bara en dag som vi skall spendera där. Förhoppningsvis blir det lika givande som de andra träffarna.

På torsdag är det dags för mig att göra en så kallad OPC (Operators Proficiency Check), vilket är en kontroll man som pilot måste göra varje halvår i simulatorn. Jag återkommer mer om vad detta innebär efter checken på torsdag.
I eftermiddags blev jag uppringd av OP som undrade om jag inte kunde flyga lite ARN-VXO på fredag, så nu fick jag även lite mer flygning denna veckan, trevligt! Men det får vara alles för denna gången och återkommer lite senare under veckan med lite mer om vad jag har hittat på!

Jag bjuder på en bild som jag suttit och mixtrat lite med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0