JOBB & JOBB

Åter igen sitter jag hemma i soffan och "förbereder" mig inför helgens flygningar. Har under veckan jobbat på mitt gamla jobb på volvo för att dryga ut kassan en aning. Men det sjuka i kråksången är ju att man måste akta sig så att man inte jobbar för mycket, för då kommer CSN och säger stopp! konstigt, men så är det.
Har jobbat mån-tors, med halvdag idag. Imorgon är det alltså dags igen för att ta sig upp till ARN. Kommer att vara stationerad ute på Ön (Gotland) under helgen. Bland annat kommer det givetvis bli ARN-VBY, men jag ska även flyga till en (för mig) ny destination, nämligen Karlstad. Bromma har också smygit sig in i schemat har jag sett. Dock har jag en dag med standby i Visby under lördagen, får se om det blir ledigt eller om det dyker upp någon trevlig flygning.
Ska även försöka se till att stoppa in ett "dagens/veckans" instrument snart igen. Men nu är det dags för en liten löptur i dimman som rådet på västkusten.

Förresten, för er som har iPhone kan jag rekommendera applikationen klart.se. En applikation som bygger på vädersidan med samma namn. I den appen kan man se radarblider, lufttryckskartor mm.

Kommentarer
Postat av: Finkel

Än så länge blir det ett ganska skräpigt band om du skulle använda dom instrumenten du skrivit om.

När kommer trummorna? Och Tamburinen!?!?

2010-03-18 @ 19:30:47
Postat av: Mattias

Jaa du Finkel! Det gäller att lyssna noga för att uppskatta denna typen av musik! Men stay tuned, musiken kommer att låta bättre!

2010-03-20 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0