300 OCH 400

Efter min vecka nere i Halmstad har jag nu lyckats passera 300 timmar Fokker 50 och strax över 400 timmar totaltid. Med en månad kvar till examen så kanske jag lyckas skrapa ihop nästan 400 timmar Fokker 50, men det återstår att se.
Tiden går verkligen fort och det känns som att det var nyss som vi lämnade Ljungbyhed för att börja teknisk kurs på Fokkern. Men faktum är att det är över ett år sedan som flyttlasset gick mot Upplands-Väsby. Storstan

Veckan i Halmstad har, som jag tidigare skrivit, varit relativt rutinmässig med undantag för lite ändrade CTOT (slottider) tydligen på grund av personalbrist inom flygledningen. Sedan har det även varit diverse småfel som uppstått, bland annat DOORS varning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0