F SOM I FEST!

Det är inte bara plugg hela tiden här i Ljungbyhed. Ikväll är det stor fest på skolan. Det är vår yngrekurs som ställer till med fest. Det är en Tackfest för att vi hade fest för dom när de började här. Och som traditionen bjuder så brukar det vara en maskerad med bokstavstema. Denna gången blev det bokstaven F.  Tanken var inte att jag skulle vara med från början men förutsättningarna ändrades så nu blir jag kvar här. Personligen ska jag vara utklädd till fotbollsspelare, lite tråkigt jag vet, men eftersom att det kom snabbt på så hann jag inte hitta på något annat. Dock tackar jag alla för de "fina" förslag jag fick!
Egentligen ska jag tacka min gode vän Björn för att han lånade ut sina matchkläder och kom med idén. Dom som känner mig vet att min fantasi är högst begränsad.
Vanligtvis brukar de flesta verkligen engagera sig i sin utstyrsel och så tror jag nog det blir i afton också. Hoppas på att kunna lägga upp lite bilder under helgen.
Nedan har ni ett litet försmak på utklädnad. Frihetsgudinnan i detta fall är norsk... men ändå! :-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag blir först att kommentera din blogg : )! Den är jättefin darling. Vilken cool utstyrsel!! Tycker det är lite tråkigt att inte vara med ikväll. Du vet ju vad jag skulle klätt ut mig till ; ). Hoppas ni får jättekul! Puss.

2009-08-21 @ 17:46:17
Postat av: Magico

mm. saknar dig här nosas..

Puss!! Det har varit otroligt engagemang ikväll!!

2009-08-22 @ 04:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0