FRÅN BÖRJAN TILLSVIDARE

Varför!?
Jo, Den här bloggen är skapad mest för att mina nära och kära ska kunna läsa om vad jag hittar på under min utbildning.
Hittills så har jag kunnat berätta vad som händer och inte händer på ledig tid, men kommande höst och vinter kommer att vara ganska intensiv. Då tänkte jag helt enkelt att detta kan vara ett sätt att leverera information under tiden.
Förhoppningsvis kommer det inte bara att innehålla renodlade flyginlägg utan kanske lite annat roligt också.
Om det nu skulle vara så att det är någon annan som följer med på köpet så är väl det trevligt.
Inom kort kommer jag att göra en kort bakgrundsbeskrivning för att alla ska få en helhet.
Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0