JOBB

Som jag skrev i mitt förra inlägg så är jag hemma i Göteborg just nu, fram till lördag då jag ska fara upp till Upplands-Väsby igen.
För att ha råd med alla julklappar som ska köpas till jul har jag idag varit på jobbet, Volvo, och hjälpt till lite. Ska jobba torsdag och eventuellt fredag också.
Annars så är det fortsatt plugg inför uppflygningen på söndag som står på schemat. Det gäller ju att hålla koll på de olika systemen i flygplanet, begränsningarna samt procedurerna. Än så länge vet jag faktiskt inte hur det kommer att gå till. En gissning är att vi ska genomföra en flygning mellan två orter och på vägen kommer det uppstå diverse fel som bör åtgärdas. Mer om detta när jag vet!

Kommentarer
Postat av: Karin o Börje

Vi kommer att hålla tummarna för dig på söndag.....hade trott att vi skulle ses innan det men det kanske blir svårt. På fredag ska vi till landet och träffa en persiennfirma som ska ta mått i stugan. Men det blir ju lite jullov snart. Ha det gott!Hoppas du klarar dig utan din sambo inatt. Kramar från oss!

2009-12-16 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0