UPP PÅ RIKTIGT

Nu när julbestyr och julmiddagar har börjat avstanna är det åter igen dags att fokusera på flygningen. I skrivande stund sitter jag hemma i Göteborg med en smärre förkylning som jag hoppas ska lätta innan tisdag. Imorgon är det dock tid att åka upp till Stockholm igen. För att på tisdag och onsdag ska och Johannes ut och göra våra tolv start och landningar, eller som vi säger studsar, på riktigt. Jag vet fortfarande inte var vi ska göra dom men det visar sig inom sinom tid. Givetvis är det inte bara vi två som ska ut och flyga utan vi har med oss en instruktör också! Det ska bli tokigt skoj att äntligen få komma upp i luften på riktigt och se hur kärran beter sig. Normalt brukar det vara lite svårare att flyga i simulatorn jämfört med verkligheten, vore ju inte så bra om det var tvärt om!! :-)

Nää, nu är det återhämtning och kurering som gäller!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Kör hårt och lycka till! :-)

2009-12-27 @ 20:41:08
URL: http://landa.blogg.se/
Postat av: Magic

Tackar Staffan, det ska jag absolut göra.. vi syns väl snart på MPL-mötet förresten! :-)

2009-12-27 @ 22:41:38
Postat av: Anders

Lycka till imorgon killen!!!

2009-12-28 @ 17:43:15
Postat av: Arvid

Tackar herr Anders! Ska bli tokskoj! jag hojtar till sen så kör vi en sväng på riktigt! :-)

2009-12-28 @ 19:49:22
Postat av: Karin o Börje

Ett STORT Grattis till att det lyckades så bra vid flygningen idag! Vi har genom din söta sambo hört detta och det var förståss jättekul! Idag har vi fått umgås med vår dotter...morgonpromenad med hunden, sen och lång frukost och en "liten" shoppingtur på Freeport och Kungsmässan. Kristin och hennes far fick endel fynd! Vi ses snart och hoppas på att din förkylning är på bättringsvägen. Kramar fråm oss!

2009-12-29 @ 23:02:21
Postat av: Mulle

Tackar för det!Det var en underbar tur!! Jag fick ta del av hennes inköp sent igårkväll när jag kom hem :-) Det var fina grejer som hon hittat. Nu återstår att se om det får plats.. haha.

kram på er!

2009-12-30 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0