30

Som jag sagt så många gånger tidigare så rullar tiden på, och fort går det. Idag så visade det sig att jag visst fyllde 30 år. Det var inte många år sedan jag tyckte att 30 var lastgammalt, och nu är jag där själv..hmm..


Idag hade jag och Daniel det tidiga passet med check-in 0530 (fast idag var det 0600). Lite smått förvånad var jag när jag knallade upp i köket 0500 imorse för att äta frukost. Då hade Veronica blåst upp 30 ballonger och satt fast dom i taket samt ställt en present på köksbänken! Hon hade varit uppe vid halvfyra inatt och knutit ballongerna med handskar för att det inte skulle höras... :-)


Det var egentligen bara en sak som fattades idag och det var min kära sambo och tösabit Kristin! Annars har jag fått göra det jag gillar mest, flyga och äta tårta :-)


Tänkte inte orda mer än så utan jag lägger upp några bilder istället. Samt tackar för alla gratulationer som kommit in under dagen!!


Några av ballongerna som Vonkan (Veronica) blåst upp.
Presenten, ett rejält lass med lösgodis!
Här spenderades förmiddagen på födelsedagen.
En tårta med blåbärsgrädde, cocos, sockerkaka mm.. mycket god!
Värmer norska kanelbullar som den norske fruen har gjort!
Då börjas det skäras och snart ätas.
Här är hela kollektivet samlat för tårta, kaffe och bullar. Bara Josef som fattas.
Notera Karlavagnen på väggen (krokar som sitter kvar från ägaren)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken fin 30-åring! Imorgon ska JAG få fira dig : )! Puss.

2009-11-12 @ 22:10:10
Postat av: Karin o Börje

Ett riktigt STORT GRATTIS så här sent på kvällen!

Härligt att höra hur bra du SER ut att ha haft det på din 30- årsdag!!Nu ska vi snart träffas och fira dig! Ha det gott från oss i Öjersjö.

2009-11-12 @ 22:59:12
Postat av: Mulle

Jaa ni, det var en bra födelsedag.. Men i helgen kommer Grande finale! :-) .. sitter nu på Arlanda och väntar på att flyget ska gå, så snart är jag hemma! Härligt!



Kram på er och syns imorgon!

2009-11-13 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0