KALAS I DAGAR TRE

Jag måste säga att det har varit en mycket bra veckoavslutning. Fredagen började med ett grymt flygpass i simulatorn som genererade både några loopingar och rollar med den gamle Fokkern. Inte för att det ingår i utbildningen att klara av att loopa med en Fokker men blir det lite tid över så blir det.
Sedan bar det av hemåt med SAS från Arlanda. Jag passade på att fråga om jag inte kunde få sitta med i cockpit, vilket jag fick. Det visade sig att de båda piloterna själva gått på TFHS för ungefär tjugo år sedan. Med tre TFHS:are i cockpiten så var vi snart på Landvetter där min tös väntade.
När jag kom hem hade jag fått en jättefin bukett med blommor från min kära mor. Efter en stund blev jag ivägskickad till Göteborgs Massageskola för en timmes ryggmassage. Det var verkligen behövligt. När jag kom hem igen var det dags för trerätters middag som Kristin gjorde helt själv. Blev en kanonkväll med god mat och min älskling.
Lördagen fortsatte i kalasets tecken hemma hos svärföräldrarna med familj. Även där bjöds det på mycket god mat och fina presenter!
Idag, söndag, har det blivit en liten promenad i skogen med goda vänner. Men nu är det slappa i soffan som gäller.


Tackar alla för gratulationer och presenter!


På återseende mitt herrskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0