50 MIL SENARE..



..så är jag åter i Upplands Väsby. Körde hemifrån i eftermiddags i det fina vädret. Regnade i stort sett hela vägen upp. Men nu är jag i alla fall uppe och redo för nya simulatorpass. Jag och Daniel har hunnit sitta lite vid Paper Tigern i ikväll också. Vårat pass börjar klockan 17:30 i morgonkväll. Mer om det då..


I helgen och under slutet av veckan har jag klarat av de sista delarna av CBT:n. Detta innebär att jag har gått igenom Security, Winter Operations, Time Limitations samt Dangerous Goods. Och de innebär precis vad de heter, Time Limitations handlar dock om arbetstider och hur man ska räkna dom. Det är ett ganska komplicerat system som jag inte hade tänkt gå in på. Och i och med att de är genomförda så är det bara flygning kvar nu! Grymt.. !!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0