BOLAGSPROV

God eftermiddag mina damer och herrar. Välkomna till dagens inlägg på volem.blogg.se.


Igår eftermiddag hade vi bolagsprov. Bolagsprovet innehåller frågor angående bolagets procedurer och verksamhet samt att vi fick en färdplanering för en flight som hade gått dagen innan, för vilken det ställdes frågor på. Som tur är var det ett open book prov, dvs att vi fick använda alla manualer mm. Men, desto klurigare frågor går det ju att ställa. Vi var väl alla överens om att det var rätt mustigt, så hoppas att det gick vägen för alla. 75% är kravet för godkänt.
Efter provet var det dags för mig att sätta mig i bilen och åka hem till Göteborg. I Linköping möte jag upp min gode kamrat Mikael som hade varit och jobbat i Södertälje. Sen "samåkte" vi hem till götet.


Idag har jag fortsatt med den CBT som jag berättade om igår, tror jag. Har lyckats gå igenom ämnet Security (Dangerous Goods igår) och även gjort prov på det. Nu är det bara att fortsätta med resten av ämnena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0