CBT FÖR HELA SLANTEN.. NÄSTAN

Vi börjar få det lite mer hemtrevligt här i Villan. Har skaffat oss ett extra kylskåp, lite fler möbler plus att idag så klippte jag gräsmattan. Det var hög tid att korta ner den lite, annars hade vi fått ta fram lien för att putsa till den.
Imorse när jag vaknade och drog upp rullgardinen noterade jag att vi tydligen har vårt eget lilla trädgårdshusdjur. På gräsmattan nedan för päronträdet ligger det ett rådjur och tar det lite piano, och det gjorde det under hela förmiddagen. Det låg och vilade lite, sen reste det på sig och tuggade i sig lite päron, sen chillade han lite och så höll han på så halva dagen. Men det kom tillbaka på eftermiddagen igen för att mummsa lite mer.

Annars så har jag mest suttit med CBTn och försökt jobba mig igenom kapitlen. Det går framåt, vilket är i rätt riktning. På torsdag nästa vecka har vi tekniskt prov och då ska vi kunna allt om den lilla Fokkern.
Jag lyckades ta mig ut och springa lite under dagen mellan allt pluggande. Det är lätt att fastna framför datorn.
Ett screenshot ur CBTn. Här har vi en förklaring på varningssystemet
Elschemat
Rådjuret Robert!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken söt konkurrent du har om päronen!

2009-09-23 @ 12:41:21
Postat av: Karin o Börje

Du är ju en riktig hejare på gräsklippning vid det här laget!Både här och där i Sveriges långa land!

Hoppas att lille söte Robert inte äter upp alla päronen för dig.....Varningssystemet och elschemat ger vi oss inte in på, det lämnar vi till dig att studera. Vi ses nog i helgen! Ha det gott!

2009-09-23 @ 22:03:23
Postat av: Mulle

Ja, gräsklippningen är en lätt match :-)



Jag får nog backa om Robert, det verkar vara Roberta! Hon kan gott få smaska i sig lite fallpäron.



Ser fram emot lite (mkt) banankaka! Syns i helgen!

2009-09-24 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0