NU BÄR DET AV

Jaha.. här kommer det sista inlägget från Heden i söder.


Sitter i mitt kliniskt städade studentrum som kommer att lämnas om någon timme. Gött! Igår kväll hade vi en mycket trevlig avslutande grillkväll med de andra på skolan. blev relativt sent måste jag säga, men det var det värt. Snart är det dags att packa in det sista i bilen och köra hem till Göteborg och min tösabit.


Är "ledig" en vecka nu innan den tekniska kursen på Fokker 50 börjar på Arlanda. Återigen känns det helt overkligt att tiden gått så fort och att vi helt plötsligt ska börja flyga F50.


Hade tänkt lägga ut lite bilder från gårdagen... men jag har klantat mig lite och raderat minneskortet i kameran.. innan jag lagt över bilderna på datorn! så så var det med det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0