CITY AIRLINE

En del av er vet redan att 8 stycken av TFHS 08:1-kurs är på Skyways(numer Avia) och flyger medans resterande 5 är på City Airline. Igår hade City en presskonferens där man presenterade stora framtidsplaner. Om det lyckas, vilket jag hoppas att det gör, skulle jag tro att mina klasskamrater ligger bra till för ett jobb vid examen. Det är en ganska gedigen plan City har. Det man planerar att göra är att flyga in resenärer från mindre orter i Sverige till Göteborg för att sedan ta dom vidare ut i Europa och världen, och enligt mig till ganska bra priser.
Som sagt, jag önskar dom lycka till! Kul att någon vågar satsa i dessa dåliga tider! Presskonferensen kan ni se här eller läsa om här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0