NÅGRA DAGAR TILL

Jaa, som sagt. Det är långt mellan flygningarna nu. Det har gått en vecka sedan förra flygningen och det är nästan en vecka kvar tills nästa gång. På onsdag nästa vecka är det check-in vid 11-tiden på Arlanda för att flyga passiv till Visby och mjuren! Där kommer jag att bo två nätter på hotell för att utgå därifrån. Enligt schemat kommer det bara bli ARN-VBY flygningar. Dock har jag fått eftermiddagspassen så det kommer bli sen check-in på dagen och check-out runt 22:00 på kvällen. Men det ska bli kul att bo lite i Visby ett par dagar. Det är ju faktiskt en riktigt fin stad, ett bra tillfälle att öva upp fotograferingskunskaperna lite!

Som vanligt på min lediga tid funderar jag på vad jag ska skriva om i min C-uppsats. Jag har nog börjat avgränsa mig lite och men har inte kommit på en tillräckligt smal frågeställning än. Och eftersom att jag har så mycket ledig tid över har jag även hunnit med att jobba lite på mitt gamla jobb. Har blivit måndag-onsdag och så ska jag jobba imorgon också, sen är det helg.

Kommentarer
Postat av: per brask

hej mulle! nu har, (på rekommendation av sonen björn), jag läst igenom hela din blogg och det verkar fantastiskt kul och intressant att bli flygare, (synd man är så gammal).



bästa hälsningar



per brask

2010-02-13 @ 14:15:22
Postat av: Mulle

Hallå Per! Det var ju trevligt med fin besök på bloggen.

Jag måste ju säga att det faktiskt är rätt gött och glida upp och ner bland molnen och ibland avnjuta en kopp java på höjd! Du får väl följa med nån gång!?



/Mulle

2010-02-13 @ 18:31:29
Postat av: per brask

hej mulle!

det skulle vara intressant och åka med när du gör en looping med det där isländska flygplanet, för det kan du väl. men då tar vi inte med björn för han blir så flygsjuk ;-)



ha de!

per

2010-02-15 @ 10:04:11
Postat av: Mulle

Nää, vi får nog lämna lille Björne hemma! Han får följa med när det är en lite lugnare flygtur :) Vi ska se vad som kan ordnas!



Hau det gott!

2010-02-15 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0