VAD GÖRA

Det är ju ganska skönt att vara hemma så klart, men samtidigt är det lite tråkigt att inte få flyga så mycket. Har efter mina senaste flighter en "pause" på nästan två veckor innan det är dags igen. Då kommer det att flygas ganska mycket å andra sidan. Men... vad gör jag under tiden då? Jo, jag måste så klart utöva min nyfunna hobby fotografering. Igår var jag och en kompis ute och hade oss en photo session på bland annat havet utanför Göteborg. Ett fruset hav är faktiskt ganska trevligt att knalla omkring på. Vi var även på lite andra ställen. Men istället för att skriva massor om fototuren får ni istället ta del av alstret.
Havet utanför Askim i Göteborg, min kompis Daniel lite längre bort
Fotspår i snön på havet
En ö utanför Smithska Udden
Snön fotograferad genom reflektionerna på Daniels kamera och objektiv
En dörr i gamla Kvarnbyn i Mölndal
En tanker som ligger i oljehamnen i Göteborg
Oljeraffenaderiet i Göteborgs hamn
En gäng containers som ligger och väntar på att bli hämtade


Kommande vecka blir det inlägg om lite varierade ämnen och förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp lite fler bilder. Men kika in så får ni se vad som bjuds på. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin o Börje

Vilka härliga bilder! Bra att ta tillfället i akt att fota medans du är ledig och så fint i naturen....Nu ska vi snart skjutsa David till Maxi för att bunkra upp för veckan och sen till studentlyan i Olofshöjd! Ha det gott! Hälsningar från oss i Öjersjö.

2010-02-07 @ 16:17:28
Postat av: Mulle

ja, det var en go tur på isen igår!

Hoppas David har det gott i sin nya lya! Det blir väl inte bara nudlar hoppas jag!



Ni får ha det fint också!

2010-02-07 @ 21:32:44
Postat av: Olle

Hej. Gillar verkligen den B&W bilden på Oljeraffenaderiet. De andra är också riktigt fina. Känner att jag ligger i lä..

2010-02-12 @ 16:49:35
Postat av: Mulle

Hallå Olle!!

Ja, jag blev faktiskt riktigt nöjd med raffbilden. Funderar på att fixa den på en bit canvas. Nä du unge man.. tycker nog att du levererar bra material också! väntar med spänning på vad som kommer att läggas upp på fotokampens sida!!

Hoppas ni har det bra där borta och hälsa familjen så gott!!

Kristin hälsar!

2010-02-12 @ 17:00:59
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0