10 LEGGAR

Som vi säger inom flyget så är en flight, exempelvis mellan Arlanda-Visby, en leg. Just nu sitter jag hemma i Göteborg och tar det lugnt och förbereder mig så smått för helgens flighter. Om allt faller på som det ska kommer jag att flyga tio leggar under helgen, med början imorgon eftermiddag. Bland annat blir det besök i Halmstad, Bromma, Visby, Skellefteå och givetvis Arlanda. Inte nog med det utan jag kommer även att få spendera två nätter på hotell i Halmstad.
De två dagarna jag har varit ledig har jag även försökt uppdatera min crewbag med lite prylar som är bra att ha och rensa bort sådant som inte är lika bra att ha!

Givetvis ska jag försöka göra mitt bästa för uppdatera här under helgen, så välkomna in och kolla!

Kommentarer
Postat av: Karin o Börje

Lycka till med din helgflight önskar vi på Silverhjelmsvägen!

2010-01-21 @ 22:08:19
Postat av: Mulle

Tackar så mycket! tyvärr missar jag ju allt gottis hemma hos familjen Rådesjö! :-) Ni får ha det fint i afton! Hälsa alla..

2010-01-22 @ 08:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0