ÄNTLIGEN HÄR

Ja, nu har det väl hänt lite de senaste dagarna. Igår (tisdags) var hela min klass på möte med SPF, Svensk Pilot Förening. Där berättade de lite om vad dom sysslar med samt vad som händer just nu på Skyways. Jag hade inte tänkt gå in på det här utan jag lämnar det därhän. Tisdagen började alltså med en flygtur med SAS från Landvetter till Arlanda, där möte jag upp en klasskamrat som hade flugit dit från Ängelholm, sedan tog vi en Hertz-bil in till Stockholm för att gå på mötet. Mötet var slut runt 15-tiden och då satte jag mig åter i bilen och tutade ner till Jönköping där bilen skulle lämnas. Vidare till Göteborg blev det sedan med tåg. När jag anlände till Göteborg vid 21 var min sambo där för att hämta upp mig. Till min glädje hade hon även med sig en avi från posten, och det var mitt cert som hade kommit. Snabbt och snärtigt for vi till COOP-konsum och vid 2130 igår afton hade jag till slut certet i min hand. Ett roligt citat från kassörskan:

"Det tog lite tid att hitta det, trodde att det skulle vara ett stort paket eftersom det var så dyrt.." :-)

På bilden kan ni se det lilla men "dyra" pappersbiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0