JOBB

Fast inte det jag egentligen vill jobba med. Idag har jag nämligen varit på mitt "gamla" jobb och tjänstgjort lite. Det kommer jag förhoppningsvis kunna göra lite mer nu under våren. Alltid bra att kunna tjäna ihop lite extra kronor som student. Men imorgon kommer jag inte jobba, utan då ska jag upp till Stockholm över dagen för att närvara på ett möte med SPF, Svensk Pilot Förening, eller kort och gott pilotfacket. Jag flyger upp till Arlanda på förmiddagen och efter mötet kommer jag köra hem. Blir en lång dag men förhoppningsvis blir det ett givande möte i alla fall.
För övrigt väntar jag fortfarande på mitt cert, jag verkar vara den enda som inte fått det än, men det kommer säkert under veckan, hoppas jag :-) Jag är ordentligt sugen på att komma upp i luften nu, alldeles för långt mellan flygturerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0