MELLAN TERMINAL 3 & 4

Där befinner jag mig nu, på Skyways kontor och dricker en kopp Java. Är något tidig för check-in, som nämligen är vid 13-tiden. Men det gör inget, ger mig ett bra tillfälle att läsa på IAL-kort och förbereda mig inför flygningarna. Som jag tidigare skrivit går flygningarna idag mellan Arlanda-Halmstad-Bromma-Halmstad, med övernattning i sommarstaden på västkusten. Dagen till ära ska jag flyga en inhyrd Fokker 50. Man har hyrt in den från Island för att tillfälligt utöka flygplansflottan lite. Den är lite annorlunda när det gäller viss instrumentering och handhavande av instrumenteringen, så det ska bli kul att testa nått nytt!
Nä, nu är det fortsatt kaffedrickande och förberedelse som gäller!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas allt går bra idag darling!! Puss.

2010-01-22 @ 18:05:02
Postat av: Mulle

Hej gumman, det gick fint.. som du nu redan vet! ;-)

2010-01-22 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0