VÄNTANS TIDER

Just nu är det väldigt lugnt och stilla i vardagen. Som jag tidigare skrivit väntar jag på att certet ska dimpa ner i brevlådan. Utan det ingen flygning så att säga!
Å andra sidan har jag en C-uppstats som ska börja skrivas, helst så fort som möjligt. Men i vanlig ordning så har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, om det är någon som har en bra idé så är ni mer än välkomna att höra av er!

Men för att liva upp det lite på bloggen tänkte jag posta något som de flesta mumsat i sig under helgerna som varit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du inte behöver gå i väntans tider för länge.. Vem vet, om du har fått certet imorgon så kanske jag hämtar ut det och börjar flyga ; ). Puss darling. Det är skönt att ha dig hemma även om jag vet att du vill upp i luften.

2010-01-11 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0