VILNIUS

Som jag sagt tidigare är det dags för min första flight med passagerare imorgon. Ser fram emot det väldigt mycket. Som det är nu har de flesta, tror jag, i min klass redan gjort sina första turer och jag har ju fått lite inputs från dom. Alla verkar riktigt nöjda med sina flighter! Och morgondagens flight går från Arlanda till Vilnius i Litauen. Det kommer att bli en kort natt i Vilnius för att sedan ta oss tillbaka till Arlanda.
Idag har jag då givetvis försökt läsa på om flygplatsen, kolla upp inflygningar, helt enkelt försöka förbereda mig så gott det går inför imorgon.

På återseende! Uppdatering kommer så fort jag får möjlighet efter flighten! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0