LONG TIME NO...

Nu har det verkligen gått lång tid sedan jag skrev något här. Om jag uttrycker mig milt så har det varit otroligt mycket sedan mitt senaste inlägg. Det har varit mycket flygning, var borta över midsommar, idag har jag gjort Human Factors tentan (som jag hoppas gick bra) och en hel del resande mellan olika orter mm.
Midsommar firade jag i Dalarna. Kan har varit den absolut bästa midsommar hittills. Där vet man hur det ska firas och är fullt av traditioner. Fick till och med äran att vara med att resa den 25 meter höga midsommarstången i Leksand, med en publik på nästa 15000 pers som tittade på och jublade när vi hade rest den, mäktigt måste jag säga!

Dock så är det ganska turbulent inom regionalflyget och kanske framför allt Avia. Som det ser ut nu kommer DAT att ta över visa linjer från Avia i Skyways räkning. Detta påverkar så klart kommande flygningar. I dagsläget vet jag inte hur detta i realiteten kommer att påverka mig. Under kommande dagar visar det sig säkert.

Ska försöka lägga upp lite bilder från gångna veckan inom kort.
Men nu har jag semester jag ska resa bort en sväng på lördag, närmare bestämt det stora landet i väst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0