OAA

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera det sistone, men det beror på att det har varit fullt upp med massa annat och tiden bara rinner iväg.

Under kommande vecka har jag inte mindre att göra. Måndag/tisdag är det återigen dags för lite teori inom ämnet Human Factors. Bland annat ska de två papers som vi gjort presenteras och diskuteras samt att vi skall gå igenom de sista delarna av kursen för att sedan den 1/7 genomföra tentamen i kursen.

På torsdag är det flygning som gäller, en förhoppningsvis kommer det till lite mer flygning under onsdagen. Sedan har vi ju midsommar som skall firas till helgen så klart. För min del bär det av till dalarna för att fira riktigt midsommar. Men det får inte bli alldeles för roligt, för att på söndagen skall jag vara i Halmstad för att flyga igen.

Mer om veckan kommer under veckan.

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0