FRAM OCH TILLBAKA

Eftersom att jag flyger ganska komprimerat och bor på hotell varje gång jag flyger så blir det en del resande till och från ARN. Sitter nu hemma i soffan, i Göteborg, och njuter av en kopp kaffe innan det är dags att ge sig iväg till Landvetter. Tar SAS-flyget upp till ARN, check-in 1120 och åker passiv ner till Visby och mjuren. Idag och imorgon ska jag flyga kvällsflighterna mellan ARN-VBY. Ska bli intressant och se hur väderläget utvecklar sig. Resterna av ovädret Xynthia från sydvästra europa tangerar under dagen södra delarna av Sverige och rör sig långsamt nordost mot Finland, innehållandes snö, regn och vind. Som sagt, kommer bli intressant men säkert givande :-)

En vädersida jag rekommenderar är klart.se, kolla här - Väder. Fick själv tipset härom dagen av en kollega.

På återseende inom kort.

Kommentarer
Postat av: Victor Pedersén

Hej Mattias!



Victor Pedersén heter jag och har drömmen om att bli pilot och bloggar om hur jag ska nå ändå fram. Jag tycker din design är fantastiskt fin och skulle vilja veta hur du lyckats få till "standard-layouten" så bra... Kanske du kan hjälpa mig? Skicka kodmallen eller liknande :)



Lycka till med allt, superfin blogg.



Hälsningar

V. Pedersén

2010-03-01 @ 15:33:24
URL: http://www.victorpedersen.se/blogg
Postat av: Mattias

Hallå Victor!

Kul att du kikar in här och läser lite. Klart jag kan skicka över kodmallen till dig. Vill du jag ska skicka den till kontaktmailen på din blogg eller har du en annan mailaddress som passar bättre?

Såg avsnittet av Arlanda som du var med i, kul!

Mycket lycka till med dina pilotdrömmar och andra förhavanden!



Mvh,

Mattias

2010-03-01 @ 22:59:18
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0