EN TILL

Idag var en lång dag också med 11 timmar tjänstetid, men resulterade o 7.3 timmar loggade timmar. Det börjar arta sig i den lilla loggboken. Passerade 100 timmar riktig flygning i Fokkern i igår. Är ganska trött just nu därför blir det bara några bilder från dagen. Hoppas att jag kan skriva lite mer imorgon annars återkommer jag på fredag. Imorgon har jag ytterligare tre leggar till och från Arlanda.
Vaxholm i Stockholms skärgård

Som sagt..

..det finns alltid någon som är större..

Inte lika bra väder på västkusten idag


Kommentarer
Postat av: Sven

Näru, att det där skulle vara Vaxholm går jag inte på! Snarare Rindö, väl?

2010-05-13 @ 00:19:50
URL: http://svenw.wordpress.com
Postat av: Mattias

Hallå Sven,



My bad, tänkte nog lite fel. Men det är gamla amfibieregementet iallafall. Men det ligger nog på Rindö som du säger. Tänkte på gamla KA1 som jag bestämt tror låg på Vaxholm.



Fly Safe!



/Mattias

2010-05-13 @ 21:13:51
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0