NYTT CERT

I torsdags när jag kom hem så hade mitt slutgiltiga certifikat trillat ner i brevlådan och jag har nu ett un-restricted MPL(A). Detta innebär att jag inte längre är "låst" till Avia utan kan nu söka vilka jobb som helst och framför allt får flyga för vem som helst. Tiden har verkligen gått fort sen vi började på TFHS i april 2008, nu är det bara sex månader kvar till examen. Men innan dess ska det flygas lite till, examensarbetet skall göras klart samt beta av två andra kurser.


Här kan ni se skillnaden, det till höger är mitt "slutgiltiga" cert



Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis! Bra jobbat. Roligt att se någon som hamnat helt rätt.

2010-05-18 @ 04:42:40
Postat av: Linda

Wohoo! Grattis, bra jobbat!

2010-05-18 @ 10:33:22
Postat av: Mattias

Olle - tack så mycket! Hoppas ni har det bra over there! hälsa la familia!



Linda - Tackar! :-)

2010-05-18 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0