EXAMEN

I fredags var det då dags för att ta den efterlängtade examen. Det var både roligt och till viss del ett stycke vemodigt. Det visade sig bli en fantastiskt rolig dag som jag fick spendera med nära och kära samt de 12 goda klasskamrater och goda vänner som jag fått under dessa två och ett halv år.
Dagen bestod av en examensceremoni, middag samt en redig fest i den fina Thulinmässen. Skulle nog kunna skriva många värdeladdade ord om hela den underbara dagen. Men jag lägger upp lite bilder så länge!

Dock vill jag tacka vår yngrekurs, TFHS09:1, som anordnade vår fest och gjorde det på ett föredömligt sätt!! ett stort tack!
Och givetvis ett stort tack till alla mina vänner och familj som kunde och valde att närvara på den stora dagen!
Samtliga elever uppställda efter mottaget examensbevis
Jag och min "co-pilot" under stora delar av utbildningen
Examensfotografering vid hangaren framför två Cirrusar
Vi åtta som varit på Avia Express under ett år

Vi blev även uppmärksammade av Helsingborgs Dagblad. Den korta artikeln kan ni läsa här.
Helsingborgs Dagblad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0