IMORGON ÄR DET DAGS

För nästan en vecka sedan flög jag mina sista flygningar i Fokkern. Kändes verkligen trist att inte få komma tillbaka och flyga vidare nu. Har lyckats skrapa ihop några hundra timmar F50 under den tid som jag varit på Avia.

Men nu är det nära! För första gången på länge sitter jag nu i Ljungbyhed och har varit här nere sedan i måndags. I måndag/tisdags hade vi redovisning och opponering av examensarbete. Det var intressant att höra vad de andra hade skrivit om och vad de kommit fram till.

Imorgon är det den stora examensdagen med både ceremoni och examensmiddag lite senare på kvällen. Efter middagen blir det fest i en av de gamla flygarmässarna som finns här inne på F5-området. Kommer säkerligen bli en väldigt livad tillställning! Vad som händer i framtiden vet man inte riktigt men att bloggen kommer ta en paus efter rapporten från examensdagen är nog säkert!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Grattis Mattias till examen!



Lycka till i jakten på flygjobb. Hoppas du fortsätter att blogga när lusten faller på.



//Pontus

2010-11-12 @ 20:10:24
Postat av: Janne

Ett stort grattis och lycka till!

2010-11-13 @ 20:11:08
Postat av: Mattias

@Pontus - Tackar så mycket! Du får hålla utkik här på bloggen.. man vet aldrig vad som händer!



@Janne - tackar!! och tackar för i fredags!

2010-11-14 @ 11:45:02
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0