29 DAGAR

29 dagar är det som är kvar till examensdagen. Då har det gått ca 2.5 år sedan jag började på TFHS, närmare bestämt 2008-04-14. Glada och förväntansfulla träffades vi alla inne på Ljunghusen där vi skulle bo en tid framöver.
Det har hänt en hel del sedan dess och just nu sitter jag på hotellrummet i Jönköping och inväntar kvällens flygningar.
Men vi är inte helt klara än, det som återstår nu är redovisning av examensarbete samt opponering på en klasskamrats arbete och inte att förglömma en OPC/PC ("uppflygning"). Som jag säkert tidigare skrivit kommer det kännas en aning konstigt att inte flyga mer i vinter. För min egen del kommer jag att gå tillbaka till mitt "ordinarie" arbete som systemingenjör på Volvo Powertrain i Göteborg och skicka ut jobbansökningar till diverse flygbolag. Inte för att jag ligger på latsidan med det just nu, har skickat ut en hel del ansökningar i både höger- och vänstervarv :-)
Dock skönt att ha en arbete att fall tillbaka på nu efter examen. Blir ju inte direkt rik på CSN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0