AVIATION MANAGEMENT!

Igår trillade resultatet ner i mailboxen angående AM-tentan. Gränsen för godkänt passerades med marginal, vilket nu innebär att det i stort sett bara är flygning kvar fram till examen. Har lite finslipande kvar på mitt examensarbete innan det är helt färdigt. Men det kommer att vara klart denna veckan. Börjar kännas lite konstigt nu att det är så nära examen. Dessa två och ett halvt åren har gått riktigt snabbt och det har inte bara vara en rak väg att åka på.
Men just nu sitter jag i Halmstad som är min basering under veckan. Fem dagars flygning med sammanlagt tjugo leggar. Det märks att hösten är på väg att ta över, med låg molnbas, en hel del regn, många lågtryck som tar med sig olika typer av frontsystem vandrar in över landet.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Grattis att det teoretiska i stort sett är avklarat. Måste kännas underbart. Hoppas att det löser sig med jobb, men det är klart att det gör det :-).



//P

2010-09-16 @ 09:49:53
Postat av: Mattias

Hallå och tackar för det Pontus!



Rätt skönt måste jag påstå :-) och jobb ordnar sig alltid till slut!



Ha det fint!



/Mattias

2010-09-16 @ 23:11:08
URL: http://volem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0